Każdy klient chce, by obsługą jego reklamacji zajęła się fachowa osoba, posiadająca doświadczenie oraz komplet aktualnej wiedzy merytorycznej. Dziś dowiesz się, jak szybko zdobyć takie kompetencje.
Szkolenie z obsługi reklamacji – zapoznaj się z tym, co mówią aktualne przepisy
Jeśli do naszych obowiązków należy przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji, musimy doskonale wiedzieć, jakie obowiązki narzuca na nas aktualne prawo. Każda zmiana w przepisach powinna zostać od razu przyswojona. Nie każdy chce jednak samodzielnie wertować przepisy i wyciągać na ich podstawie wnioski. Szkolenie z obsługi reklamacji pomoże nam odnaleźć się w tej tematyce.
Jedną z ważnych zmian na tym polu jest ustawa o prawach konsumenta, obowiązująca od 25 grudnia 2014. W jej treści znajdziemy konkretne wytyczne w związku z rozpatrywaniem i przyjmowaniem reklamacji. Profesjonalne szkolenie pozwoli nam zyskać lub nieco odświeżyć tę wiedzę.
Obsługa reklamacji – pozbądź się wątpliwości
Bez znajomości prawa nie będziemy w stanie zadbać w stu procentach o przestrzeganie prawa konsumenta. Takie nieprawidłowości mogą pociągnąć za sobą groźne konsekwencje. Szkolenie z obsługi reklamacji pozwoli nam raz na zawsze pozbyć się wątpliwości. W efekcie:
- zadbamy o naszych klientów;
- unikniemy problemów z prawem;
- poczujemy się bezpiecznie
- zyskamy świadomość, że się rozwijamy i podnosimy swoje kompetencje.
Kto musi być na bieżąco?
Można wyróżnić wiele branż i stanowisk, wymagających wiedzy na temat praw konsumenckich. Szkolenie z obsługi reklamacji będzie przydatne m.in. dla osób pracujących jako przedstawiciele sklepów internetowych, sklepów stacjonarnych czy działów obsługi klienta. Takie informacje przydadzą się w rozwoju kariery w branży prawnej, e-marketingu, e-commerce i w wielu innych. Fachowe, profesjonalne szkolenia z obsługi reklamacji oferuje m.in. cctraining.com.pl.